noc.jpg
Wyszukaj w portalu

projekty.jpg
konkurs.jpg
smieci.png
dzialki.png
mlodociani.png
odo.jpg
godziny.jpg
mapowy.jpg
latarnicy.jpg
chodzieska_kadrta.jpg
karta.jpg
oferty_pracy.jpg
logo.png
logo_senior_wigor_1.png
500plus.jpg
konsult.jpg
baner_zagosp.png
KARTA_SAM.png
edo.png
MPDSON.png
baner- mikroporady.jpg
rejestr_inst_baner.jpg
Rozlicz PIT w Chodzieżyw Chodzieży
Przekaż 1% w Chodzieżyw Chodzieży
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki
pila.jpg
promocje_2018_logo1[1].jpg
poziom.gif
noclegi.gif
gastronomia.gif
kino.jpg
mzk.png
formul.png
chodzieski_275.jpg
E-Urzad
bip.jpg bom.jpg ep.jpg ue1.jpg
wybory.jpg
Aktualności - Miasto
Kodowanie na dywanie - będziemy programować!
Wprowadzono:06.03.2018 | chodziez3
Liczba wyświetleń:297
PDF
DRUKUJ
POWRÓT
grafika

 

 

„Uczymy Dzieci Programować” - to ogólnopolski program edukacyjny kierowany do uczniów, nauczycieli i rodziców. Program, w którym uczniowie uczą się podstaw programowania przez doświadczanie i zabawę, łącząc jego elementy z zajęciami z różnych edukacji.


Organizatorem programu jest marka EduSense. ,,Uczymy Dzieci Programować” - to inicjatywa skierowana do szeroko rozumianej edukacji. Organizatorzy chcą w niej pokazać, że programowania można uczyć odpowiedzialnie, wplatając je do codziennych aktywności dydaktycznych, niezależnie od realizowanych aktualnie treści. Można programować na edukacji matematycznej, artystycznej, językowej, czy przyrodniczej. Uczestnictwo w programie daje możliwość świadomego, merytorycznego i metodycznego wprowadzania elementów programowania i robotyki do zajęć dydaktycznych na różnych etapach edukacji.
Uczniowie biorący udział w programie mają możliwość skorzystania z publikowanych na blogu grupy „Uczymy dzieci programować” zadań, scenariuszy, wdrażając wybrane elementy- stanowiące korelacje z realizowaną podstawą programową. Pomoce dydaktyczne i kreatywność uczniów oraz wychowawcy pozwala na rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów, daje możliwość wyrównywania szans, a także jest świetną możliwością do pracy z uczniem zdolnym.

- Celem przystąpienia do programu jest też dla mnie urozmaicenie zajęć i możliwość pracy zespołowej, jak i indywidualnej na lekcji, a także zachęca nauczyciela do tworzenia warunków gwarantujących rozwój ucznia – również w zakresie potrzeby na odpowiedź w kierunku rozwoju techniki i cywilizacji oraz wszechstronnego rozwoju ucznia - tłumaczy Małgorzata Jeśko-Doręgowska.

 

POLEĆ ZNAJOMYM
NA FACEBOOKU
PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika